Skip Navigation LinksÖĞRENCİ-KULÜPLERİ-YÖNETİM-KURULU-SEÇİMLERİ

2025-2026 Akdemik Yılı Öğrenci Kulüpleri Yönetim Kurulu Seçimleri

3-9 Haziran 2025

Kulüp Üyelikleri Yenileme Süreci

Öğrenci portalından çıkacak 9 Haziran 2025 saat 16:00'a kadar üyeliğini yenilemeyen üyelerin üyelikleri düşürülecektir.

10-17 Haziran 2025

Yönetim Kurulu Adayları Başvuru Süreci

Aday adayları Sosyal ve Kültürel Aktiviteler Müdürlüğü'ne şahsen başvuracaktır.

20 Haziran 2025

Yönetim Kurulu Adaylarının Yayınlanması

Adaylar Öğrenci Portalı üzerinden duyurulacaktır. İlgili kulübün seçimi en az 7 adayın başvurması halinde yapılır.

27 Haziran-4 Temmuz 2025

Öğrenci Kulüpleri Yönetim Kurulu Seçimleri

Seçimler Öğrenci Portalı üzerinden çevrimiçi olarak yapılacaktır.

KİMLER OY KULLANABİLİR?

İlgili kulübe 20 Şubat 2025 tarihinden önce üye olanlar ve Öğrenci Portalı üzerinden kulüp üyeliğini yenileyen öğrenciler.

11 Temmuz 2025

Yönetim Kurulu Listesinin Birime Teslim Edilmesi

Seçim sonrası kulüpler Genel Kurullarını yapmalıdır. Genel Kurulda, en çok oy almış olan ilk 5 öğrenci için görev dağılımı yapılmalıdır. 
Kulüp Yönetim Kurulu; Başkan, Başkan Yardımcısı, Sekreter, Basın/Halkla İlişkiler Sorumlusu ve Aktiviteler Sorumlusu'ndan oluşur.
Seçim sonucu 6. ve 7. sırada çıkan öğrenciler Yedek Üye olarak belirlenir. Tüm gereklilikleri sağlayan kulüpler, seçilmiş yönetim kurulu listelerini birime teslim etmelidir.

Yönetim Kurulu Üyeliği Başvuru Kriterleri

  • İlgili kulübe 20 Şubat 2025 tarihine kadar Öğrenci Portalı üzerinden üye olmuş olmak.
  • Herhangi bir zimmetten dolayı borcu bulunmamak.
  • Geçmişte üniversiteden herhangi bir konuda disiplin cezası almamış olmak.
  • Başvuru tarihinde başka bir kulübün Geçici Yönetim Kurulu Üyesi veya Yönetim Kurulu Aday Adayı olmamak.
  • En az 2.00 Genel Not Ortalaması'na sahip olmak.

DAÜ Web Siteleri